Senang rupanye nak bwat sup ayam nih ek~hehe



Cubaan pertama bwat sup ayam. Rasa dia? Pergh, skit lagi nk sama ngan Ani Sup Utara punye!! *Ok aku tipu*

Mls nk kuar mkn punya pasal. Aku main campak je ape yg ade kat dapur nih. Bawang putih, bwg besar, halia, lada hitam n sulah, kiub ayam know, garam n gula~erm, letak minyak bijan skit sbb aku cam rasa ptt letak je, haha~seyes aku bantai je wat!!

Bleh thn lah sedap dia, makan-able lah kan~Pasnih leh wat lg, jimat dan menyihatkan pun, kan? Hehe~

Karl Fariq

No comments:

Post a Comment

Hi!! Thanks for commenting!! ^_^